tisdag 18 november 2008

Gossugen

Efter att att gått igenom så många foton på barnen när de var små blir man ju inte annat än lite kelsjuk. Tur att vi har min lilla brorson Felix som är 3 1/2 månad, så täcker man det behovet. Äldsta sonen Alex tycker verkligen att vi ska skaffa en egen....mamma håller inte riktigt med, jag blir ju trött bara av att tänka på att ha en liten bebis! Jag gillar att ha stora barn, de är ganska självgående och går att resonera med (för det mesta). Måste säga att mina grabbar är hur goa som helst! Fast Alex för tillfället sitter och grymtar högljutt över spanskaläxan..........
Men i allafall, Felix och hans tre systrar (som också är jättegulliga förstås!) med föräldrar kom på besök och jag lyckades faktiskt slänga ihop några kladdiga chokladmuffins av ett recept jag hittade på nätet. De som känner mig vet att jag inte är nån bullmorsa direkt så det var en ganska stor bedrift! Fula som bara den blev de, och några blev lite brända i kanten, men de smakade kladdkaka, vilket jag älskar! Får göra ett nytt försök en annan dag. Alla muffins gick åt ändå :-) Det som va tänkt som en kort fika blev till ett par timmar och därmed inget sytt idag heller. Ja ja, jobbet lär ju finnas kvar imorgon med. Nu ska jag packa ihop träningsväskan, innebandy kl 7:00 imorgon bitti!

Kram!

Inga kommentarer: