fredag 21 november 2008

Ny Supermillis?!

Oh va skönt att det är kväll...fast jag slutade visserligen vid lunch idag så jag ska väl inte gnälla kanske. Ägnade del av eftermiddagen hos min favvofrissa Lina på Hårakuten som fixade till barret på mig. Ny färg blev det idag så på sätt och vis är jag ny! Sorgligt nog berättade hon att hon bara jobbar där året ut, har fått annat jobb i storstan. Kul för henne men jag vet inte om jag nånsin vill klippa mig gen :-( Det blev ju självklart en sväng till Mixen också där jag köpte papper till utsidorna på det första albumet jag ska scrappa innan jag fortsatte till Rosvalla för att hämta upp Alex som har fotbollsträning med skolan där på fredagar. Märkligt att man inte kan komma ifrån mammas underbara lilla butik utan att ha handlat nånting...... ;-) Lite sugen på att dra fram saxar och tejp och allt annat o sätta igång men det får vänta till ett annat tillfälle. Ikväll är det hemgjord pizza och Idol som gäller. Vi håller tummarna hårt för Anna och röstar på henne varje fredag. Dessvärre måste hon nog lägga in en växel till nu om hon ska hålla sig kvar (enl. min mening iaf)
Önskar alla en skön fredagkväll!
Kram

Inga kommentarer: