fredag 26 december 2008

Annandag

Jaha så är den här julen snart slut...... Skönt med en vanlig helg innan man ska tillbaka till jobbet igen. Blir ju lite lätt förslappad av allt ätande de här dagarna, känns som man gått upp flera kilo! Tänker inte ställa mig på vågen på ett tag....

Idag blev det den årliga annandagsmiddagen hos Svärmor och Erland. Jättetrevligt och jättegott som alltid. Vi är många nu! Fattas bara att Erlands barnbarn (flera av dem är ju vuxna) får egna barn snart.... då får de skaffa större hus om vi ska få plats allihop!

Har hunnit med att scrappa ett kort också! Blev inspirerad när jag träffade Chatarina hos Svärfar igår. Hon hade använt änglabilder som hon överfört på tyg, och direkt när jag kom hem var jag ju tvungen att googla efter såna bilder! Hittade bl.a. den här fina ängeln. Vintagebilder överhuvudtaget är ju kanon att använda till kort, det lär bli fler såna. :-)

Jag är för omväxlings skull riktigt nöjd med resultatet. Blev kanske inte riktigt som jag såg framför mig i huvudet men helt ok ändå. Tänkte skicka det till en tjej som jag tycker behöver lite uppmuntran. (Kan ju inte säga vem än...) Hoppas hon gillar det.

Om jag lyckas fajta mig till att få "låna" playstationspelet ikväll ska jag nog prova den nya Singstar-skivan jag köpte i förmiddags. Måste ju träna så att jag spöar Ullis på nyårsafton!!! ;-)Det blir nog inte lätt att få en stund med spelet, måste kanske muta barnen lite?

Ha det gott! Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte en chans att du spöar mig i sing-star!!! He he. Längtar till nyår och våran delikata meny. Miss you.

Anonym sa...

Hej hej gumman !
Gissa om det damp ner ett underbart oootroligt vackert kort i min brevlåda idag ? Tack så jättemycket, jag blev sååå glad !!! Jag tänker faktiskt rama in det sen ! Jag tycker verkligen att du SKA vara jättenöjd med dina alster, du är ju så duktig !
Kram och Gott Nytt År!