tisdag 16 december 2008

Glad idag!

För jag hör inte till de som blev uppsagda! Jag behövs! Trodde nästan det....men man kan ju aldrig vara helt säker! Det som var extra kul att höra (även om det inte spelar roll i en förhandling) är att jag behövs inte bara för min tjänst utan även som person och att flera framfört åsikter om det. Sånt blir man glad av. Kluvna känslor dock, eftersom vissa inte är lika glada som jag :-( flera av de man gillar och tycker är ens kompisar får gå vilket är skittrist! Men för egen del kan jag andas ut just nu.

Ikväll är det att sy som gäller (fortfarande), fick lite mer jobb igår, och i förrgår ritade jag mönster till en klänning samt sydde ihop den till provning. Man hinner en hel del bara man sätter igång ;-)

3 dagar kvar att jobba, sen lite ledigt. Skönt med sammanhängande ledighet så här på vintern.

Min nya gadget, Google översätt, är ju hysteriskt rolig! Har själv översatt på de språk jag kan, engelska och tyska. Det blir ju inte helt rätt..... hahahaha men jag har fått mig ett gott skratt!

Ha en bra tisdagkväll!
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad skönt!Du är bäst,njut nu av allt. Stooooor kram

Anonym sa...

Vad var det jag sa?! Oumbärliga du, vad skulle dom ta sig till utan dig?? Hela företaget skulle välta. GRATTIS!
Miss you! Kram