lördag 24 januari 2009

Inspirationskällan uppdaterad!

Lördag har tillsammans med Rikard mest ägnats åt att lära oss hur man uppdaterar hemsidan på egen hand....... (Rikard gjorde det mesta får jag erkänna, jag kom mest med glada tillrop.) De som tillhandahåller webhotellet lovade att fixa det åt mig när de sålde avtalet eftersom jag inte gör så mycket mer än att lägga in nya bilder, men när jag nu äntligen vill ändra på något så vill de ha betalt. Det kan jag förstå, men det kunde ju säljaren nämnt direkt tycker jag! Vi har i alla fall listat ut hur man gör nu och det är inte så komplicerat. Det blir inte av att man uppdaterar så frekvent när man inte gör det själv heller, det är över ett år sen jag gjorde nåt överhuvudtaget........Upptäckte dessutom att mycket var snett och vint, dåligt!! Byter nog webhotellsleverantör när avtalet går ut, det är ganska dyrt också.
Hur som helst, nu finns där lite bilder på sånt jag sytt under 2008, det saknas fortfarande några foton som kommer senare. Klicka här!

Jag har ju fått mina efterlängtade Pro-Markers nu! Har tyvärr inte hunnit testa dem än.....men det kryper av pyssellust i fingrarna!

Ha en toppenlördag!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu blev vi glada att du uppdaterat utav någon anledning "Hänger" vi på den sidan ofta;0)Hoppas att mina pennor kommer i morgon så vi kan öva.Kraaaam