fredag 27 mars 2009

Vad hände????

Idag har det varit värsta snö-ovädret här! Sååå slirigt på vägen hem från jobbet och en avåkning såg jag. Trodde det skulle bli vår..... Vilket bakslag! Men det är iofs bara mars än, hoppas våren kommer nästa vecka. Sommartid på söndag ju!

Glest mellan inläggen, men den här veckan har jag inte fått mycket gjort överhuvudtaget. Det sa ju bara svisch och så blev det fredag igen. Har inte mått helt ok heller, känns som jag är på väg att bli sjuk hela tiden, ont i huvudet och stressmage. Huvudet är fullt av projekt, men energin att utföra dem finns inte riktigt. Hm...kan kanske vara så att jag vill för mycket (det säger i alla fall min kära mor) och så blir det bara pannkaka av alltihop! En av orsakerna till hur jag mår är säkert läget på jobbet, det känns ju lite svajigt. Jag är sådan att jag gärna vill veta vad som kommer att hända, men det är ju svårt att se in i framtiden kanske.. :)
Jag SKA försöka "schemalägga" sömnaden i veckorna, övrig tid får jag pyssla, och bli mer disciplinerad. MÅSTE!! Har ju åtagit mig en massa jobb och jag vill verkligen!

Igår kväll unnade jag mig en stund vid pysselbordet i alla fall. Köpte en ny stämpel hos Mixen, "kyckling-race", och ville såklart prova den ;) Det blev ett påsk-kort, vet inte vad jag tycker om det riktigt.....avgör själv. Gillar de stora bradsen, det blev lite kul med dom faktiskt. Och så är jag ju så glad att jag har min CB att stansa alfabet i! :) :) Det är lite mer saker på väg via Mixen till den. *ler*


När jag ändå var igång ;) så pysslade jag även till ett litet kort av spillbitar, det blir ju en del såna och de passar ju oftast utmärkt att använda till t.ex 10x10-kort. Inte märkvärdigt alls, men visst är mina fjärilar söta?! Använde hattpinnar med en liten kula i änden (de kanske heter kulpinnar?) till spröten samt plastpärlor att dekorera dem med.

Idag landade ytterligare 2 nya stämplar i brevlådan som jag beställt från JP Hobby. De kommer från Bildmålarnas och jag hittade dit via Viddan. Min yngsta son, Jocke, sitter just nu och väntar på att jag ska montera den ena så att han kan få prova, så det är bäst jag ger mig i kast med det!

Ha en trevlig fredagkväll! Kramizar!

1 kommentar:

Suz sa...

Där ser man! Gläder mig att du pysslat,det är bra för själen. Påskkortet är jättefint och det andra också med de fina fjärilarna. Ha nu en skööön lååååång helg. Det är så cooolt att sonen väntar på att du ska fixa stämplarna;0)Hälsa alla! Kram