tisdag 21 april 2009

Godispåse!

Sällan blir man så glad för post som jag blev idag! Söta Gertrud har skickat det här till mig!

Jag gillade provdocke-stämpeln så mycket och hon erbjöd sig att stämpla upp den till mig....och så kom allt det här! Ni må tro att jag är glad, så himla gulligt av henne. Min yngsta son har redan tingat en av motiven att måla, nämligen killen med keps! Jag sa njaaa.......men ok då, klart han ska få måla! :) Han är ju faktiskt väldigt duktig på det. Vi får se vad det blir skapat av de här fin-fina grejerna.

Ikväll ska jag gå till min syster som har varit i England några dagar. Hennes alfabet och andra dies har bott hos mig under tiden, och Jenny påstår att de vill flytta hem nu...;) Det tror ju inte jag, men om hon tycker det så.......Annars trivdes vi ihop jag och diesen :)

Stor kram till alla (särskilt Gertrud)!

7 kommentarer:

Bettan sa...

Kul med lite nytt va? Du gör så fina grejor. Vill du fixa ett kort till en 50 åring? Vi ska på fest 2maj. En klämmig "tjej". Fundera så hör jag av mej. Kram "moster"

Mita sa...

Oh vilken härlig post! Visst blir man glad! Oh vad mycket fint du hunnit med, jag har inte hunnit titta in på några dagar! Gillade ditt Rock kort jättemycket! Också fan av Misscutiepie. Stor kram!

rose-marie sa...

tack.. vad gullig du är.. riktigt fräsiga papper det där.. nu vet jag ju vart de finns att köpa i alla fall då...

Suz/Kortmaja sa...

OOOOO! Vad mycket trevligt du fått! Härliga grejer alltihop:0) Det blir spännade och se vad du får ihopa av det där.

Lena sa...

Tack för din grattiskram. Den värmde bra den. Ser att du haft besök av Gertrud. Hon är snäll hon och roligt är det att få så trevlig post. Kram Lena

Erica sa...

Vilket fint paket du fått. Man blir verkligen glad när man öppnar posten och hittar ett sådant paket.

Kram Erica

Gertrud sa...

Ska bli kul att se vad du gör med provdockan. Jag tror du kan få till det riktigt bra. Kul att du blev glad. Kram Gertrud Ps. är det ok att jag länkar till dej? Ds.