onsdag 22 april 2009

Sydag

Efter allt scrappande i helgen ligger inspirationen lite vilande känner jag. Fast det gör ju inget eftersom onsdag är sydag i mitt nya planerade liv.......(nja inte så välplanerat som jag vill men man får va glad för lite) Så jag försöker att inte ligga på latsidan, tänkte visa ett litet smakprov på början till en röd baklänning som en blivande student ska ha....


Den kommer att bli jättefin, fattas ju lite attiraljer som tyll under kjolen och handgjorda tygrosor....och lite annat.....Spännande va! Och så vill man ju ha en tjej i den också! Har fler klänningar på G, får visa mer en annan dag. Det är så kul att sy till studenter, de är så glada och mysiga att ha att göra med. Oftast väldigt bestämda med hur det ska vara också :)

Igår hälsade jag ju på min syster som varit i London ngr dagar och återlämnade hennes dies. Hon hade köpt mig en present! Ett helt block med såna här underbara bilder (90 st!) som jag älskar (vilket hon såklart vet) och en stämpel som passar superbra till!

Det va väl gulligt! Ser verkligen fram emot att använda dem. Får nog göra nåt fint till henne av det tror jag :)

Nu ska jag glo på dumburken en stund....ha en toppenkväll!

Kram

6 kommentarer:

Suz/Kortmaja sa...

Den är ...den är... Såååå bedårande vacker klänningen,jag blir alldeles rörd..Hon min lilla flicka kommer bli såååå vacker,vad är en bal på slottet...mamma får ju inte följa med:0(
Och du... Nästa gång Jenny åker till London så ska jag passa hennes dies oj katter menar jag;0)
Kram och jag har sagt det förr..du är bäst på allt tror jag.

Viddan sa...

Vilken underbar klänning... Du är jätteduktig!!! Min dotter ska på bal snart ;) Hade jag inte bott så långt ifrån... Ha en bra fortsättning på veckan! Kram, Lena

Bettan sa...

Ja, du lilla mimmilis! Du är allt en riktigt duktig systerdotter!!! Lite avis blir man ju. Klänningen är jättevacker. Ska bli roligt att se flera.
Kram "moster"

Lena sa...

Hej på dig!
Vilken snygg klänning. Vad duktig du är. Kan lite allt möjligt som det verkar. Säger jag som inte ens kan trä en symaskin,hi,hi.Det var jättefina bilder du har fått, helt i min stil med. Ha det gott. Kram Lena

Mia sa...

Hej Gumman!
Vilken vacker klänning!! Ska bli kul att se den vackra flickan som ska bära den oxå.
Godiset från Penny är ju inte heller fel. Var väl ett bra val som tack för kattvakten!
Kramiz //mamu

Nina sa...

Superfina kort gör du, fina väskor har jag sett och en underbar klänning! Snacka om kreativ =)

Ha en skön helg!
Kram Nina