söndag 9 augusti 2009

Erbjudande hos Mixen!

Kommande vecka (v33) får du:

1. 15% rabatt på alla papper! Både cardstock & mönstrade.
2. 50% rabatt på alla skumstämplar (gäller ordinarie priser.)
3. Köp 3 stämplar, betala för 2!( den billigaste på köpet) Gäller monterade stämplar!
4. Fortfarande 50% rabatt på allt garn!

Alla varor är inte inlagda i webbutiken, men maila gärna din fråga om du söker något särskilt, mixen.frisberg@gmail.com

Erbjudandena gäller fysiska butiken OCH webbutiken!

Ja...själv börjar jag jobba imorrn.....delade känslor när det gäller det, men tycker nog trots allt att det ska bli ganska skönt med lite rutin på tillvaron. :)
Vill gärna visa.... jag fick ett kort av en av mina gulliga brorsdöttrar idag.....

Världens bästa faster, det är jag det! Och inuti hade Hannah skrivit en dikt.......

På motsatta sidan står det " Världens bästa Millis". Det är ju så man kan börja gråta, så söt hon är!!! Jag blev väldigt glad.... :) :)

Till nästa gång, ha det bäst!
Kram

3 kommentarer:

Bettan sa...

den va´jättefin. gulliga tjejer!!! Trevligt att fler ska börja jobba i morrn. Ha´re så himla bra!! Kram "moster"

Lena sa...

Ja, de är väl bara för gulliga tjejerna. Vilket fint kort du fått, förstår du blev både stolt och tårögd. Lycka till med jobbet nu efter semestern. Lite seeegt i början, men skönt komma in i vardagslunken med. Ha det gott. Kram Lena

Erica sa...

Jag förtsår om du blir alldelse tårögd. Kortet är jätte fint och ord är verkligen värmande.

Det är alltid tråkigta att gå tillbaka efter semestern men som sagt rutiner år också skönt.

Kramar Erica