tisdag 29 september 2009

En ny award!

Får ju inte glömma! Jag har fått en award av Bettan! Den har i allafall inte jag sett tidigare och förutom att det är en ära att få så är den ju snygg också! Tack moster!

Man ska även skriva 10 saker om sig själv. Jag har ju gjort det tidigare så det finns risk för upprepning...

1. Obotlig tidsoptimist, tror ALLTID att jag ska hinna mer än vad jag gör på den tid jag har.

2. Till följd av ovanstående är jag alltså ganska stressad och uppskruvad för det mesta, men det är min personlighet och inget jag mår dåligt av.

3. För det mesta glad och försöker sprida lite av det omkring mig

4. Flamsig och barnslig!! Nåt VD-ämne är jag definetivt inte, alldeles för oserös för det.... :) :) Fast jag trivs!!

5. Trots mitt glada lynne så har jag ett ganska häftigt humör och tänder snabbt till på alla cylindrar.....men det brukar blåsa över fort. :)

6. Gillar skor,.... men vem gör inte det?

7. Pratar mycket och gärna hela tiden. :) (Även för mig själv, som några har hört...)

8. Har extremt dåligt lokalsinne till min äldsta sons förtret, han bli galen på mig ibland!! Pinsamma morsa, särskilt om det är kompisar med och vi ska hitta till nån fotbollsplan.

9. Ställer faktiskt ganska höga krav på mig själv trots allt, gör inte gärna saker som jag inte vet/tror att jag är bra på.

10. Jag har världens bästa barn! Tycker verkligen att vi lyckats bra med dem!!! :) :)

Jag vill ge den här awarden vidare till:

Nina

Tess

Suz

Tina

Nu önskar jag en toppenbra dag!

Kramiz!

6 kommentarer:

Suz sa...

Ååååh,tack för den ,vad fin! Har inte sett den förut.Kul och läsa om dig...känner igen dig på nästan allt
och klart att du har världens bästa barn förutom mina då;)och en sak till.... Jag HATAR köpa skor inte konstigt med en fot 38 och en 41 hahahaha
Kram hörs snart

TinaStina sa...

Tack vännen! Jättegullig award, jag har inte heller sett den förut. Och dina 10 sanningar tror jag är väldigt ärliga! Känner igen en hel del och VET att du pratat för dig själv... :D

Kramkram!

Annacarin sa...

Grattis till din award!!
Vad roligt deb har jag inte sett förut... kul att läsa om din person, jag tror att vi är ganska lika på mycket..
Ha det gott, Annacarin

Annacarin sa...

Som jag lyckades uttala ''den'' så tror väl alla att jag är skit förkyld... hi hi

Tussemaja sa...

Grattis till en fin award. Alltid lika kul att läsa lite saker om andra.

Erica sa...

Grattis till awarden Kul allt få läsa lite om alla andra.

Kramar Erica