lördag 16 januari 2010

Nymålat,personligt och ett par kort!

Hej! Tänk att det redan gått en hel vecka sen senaste uppdatering! Förra helgen pysslade jag ihop med min syster, Jenny, vi hade supermysigt tycker jag! Jag knåpade ihop ett grattiskort.

Det blev Z-vikning, det var ju ett tag sen. Jag fullkomligt älskar hjärtstansen från Martha Stewart!

På insidan som man inte ser står namnet på mottagaren, men det är hemligt ännu =)

"Myntet" eller vad man kallar det är Tim Holtz, de finns numer att köpa styckvis hos Mixen =) Har stämplat en blomswirvel och clear-embossat.

Det har även blivit ett vänskapskort, tänkt att skickas till någon som behöver lite uppmuntran i tillvaron. Stämpelmotiv från Skogstokiga.

Har en scrapväska från Biltema. den har fått en lite mer personlig touch nu, med hälp av Bettan och hennes symaskin....... Har limmat den broderade namnskylten på väskan.

Snyggt va! Hon tar gärna emot beställningar också.......
Just ja! I mellandagarna passade jag på att fixa till sonens rum, tänkte visa före och efter!

Ganska litet rum, så här tråkigt såg en del av rummet ut innan. Inte så kul tapet för en tuffing på snart 12 år.

Rummets invånare drog också några drag med rollern (med betoning på NÅGRA)

Så här ser samma del av rummet ut nu. Klar förbättring tycker vi! Känns nog lite roligare att vara där. Dock saknas fortfarande lite smågrejer som vi planerat in =) Måste ju "piffa" lite också!

För övrigt i veckan har jag förutom jobbat, spelat bowling, hämtat en garderob med hjälp av min bror,tränat och haft besök av min kära svägerska och mitt yngsta brorsbarn, så full fart med andra ord!

Många bilder idag, hoppas ni tycker det är kul att se! Massa kramar och en underbar helg önskar jag er alla!

2 kommentarer:

Bettan sa...

Ohh vilken snygg väska du har...! Fina kort oxå förresten. och rummet blev ju jättefint..Tufft kanske det heter. Ha en trevlig helg!! Kram "moster"

Therese Fredriksson sa...

Fina kort om vanligt. Cool stämpel från skogstokiga =) Rummet blev kanon. Hoppas han kommer att trivas bra där. Kram Tessan