torsdag 15 april 2010

Me and my girlz

Hej på er! Då var det torsdag redan! På lördag är det scrapträff på Mixen hela långa dagen, oj vad jag längtar, det ska bli sååå kul!
Idag jobbade jag endast fram till lunch, sen åkte jag med Jocke till tandläkaren och efter det var jag bara ledig! Nice... =) Hade ju sett fram emot att sätta mig ute med en kopp kaffe och näsan mot solen...men lagom när jag kom hem gick den i moln! Typiskt. Ja ja, ingen fara på taket, man kan ju pyssla i stället =) Jag har ju så fin ordning på mina saker nu, då är det extra roligt också! Det är ungefär som när man var liten och hade nystädat rum....sååå mycket roligare att leka där då! =)
Stämpelgården lade ut en skissutmaning på Facebook idag, gillade skissen skarpt så jag har fått ihop en hel LO.
Skissen:

Min tolkning:

Jag och två av mina fina vänner när de var och hälsade på första gången i mitt nya boende i höstas. Har flyttat om elementen i skissen lite. Kanske inte syns så bra men det är en hel del glitter och bling, kul att göra en "tjejig"! Tyvärr hann det bli mörkt innan jag kunde fota, det blir ju mycket bättre i dagsljus, men vänta till i morgon....?? Näää det går INTE! *skratt*

Igår fyllde en annan fin vän år! Nämligen Tina, för övrigt en fantastiskt duktig scrappare! Jag ville ge henne en liten utmaning, så jag gjorde ett kort utan avsändare. Tror ni hon kunde gissa vem det var i från?? Japp! Fick ett meddelande från henne idag så nu kan jag visa det. Jag förstod att hon skulle det, det är ju ett ganska typiskt Milliskort......

En hel del glitter även på detta, jag är inne i en glitterstickles-period nu =) Men det blir ju så fint!

Nu, mina vänner ska jag återställa ordningen bland pysselsakerna, får ju inte stöka till nu , sen väntar kudden! Go´natt på er!
Kramizar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att få se resultatet av din tolkning av skissen på fejjan redan. Och den är ju helt underbar! :D

Kram Louise

Suz sa...

Åh,vad fin Lo,vad du kan,du får till det med pricken över...ALLTID, Kortet är underbart fint!
Imorgon smäller det,vad skojsigt vi ska ha.
Kram Suz

Tussemaja sa...

Superläcker LO! Härliga färger.
Vilken kul idé att skicka ett anonymt kort :) I alla fall är det snyggt... Millis-kort!

Chris_P sa...

Ojoj så mycket fint!! Härliga färger!