söndag 20 februari 2011

Ny kostym / New look :-)

För ett tag sen fick jag tips av gulliga Gertrud om en blogg där man kan hitta fina bakgrunder......hon tyckte denna kan passa mig och jag håller verkligen med!

Bloggen heter Fondos Yolanda Castro, personligen är jag inte så bra på spanska (önskar att jag var det dock, mycket vackert språk) men det gick bra ändå :-) Ta en titt vettja!

A while ago I got a tip from my sweet blog-friend Gertrud about a blog where you´ll find just fabulous backgrounds and headers for your own blog... she thought this one would suit me perfectly and I definitely agree!

The name of the blog is Fondos Yolanda Castro, please check it out!

Kram / Hugs!

4 kommentarer:

Tussemaja sa...

Ja, den bakgrunden passar dig som handen i handsken :) Och spanska ville jag läsa när jag skulle välja till 7:an... men det blev maskinskrivning i stället.

Gertrud sa...

Ja detta blev ju hur bra som helst. Så snyggt! Jag är glad att jag kunde tipsa, det är ju så när man hoppar runt och kikar överallt. Kram Gertrud

Mia sa...

Passar dig perfekt!!
Mycket snygg!!
kramizz

Annacarin sa...

Men vad snyggt!! Håller med om att den passar perfekt, så läckert...
Ja en vårstädning tar ut det gamla och in med det nya, hi hi hi.
Ha det så gott i veckan, Annacarin