torsdag 8 december 2011

Pysselsöndag :-)

Synnerligen sällan uppdaterat...men här är jag! Har sett att det knåpas julkort för fulla muggar runtom.....jag knåpar faktiskt litegrann jag med, får bara inte ändan ur att berätta om det här :-)

I söndags tog jag min ena son Jocke och min brorsdotter Emma med mig till min kompis Milla och hennes barn Jocke och Emma... ;-) eller Emma-Linneá som hon egentligen heter, fast det är ju så långt att säga! Vi hade planerat en mysdag med lite julpyssel, glögg, risgrynsgröt och skinkmackor.
Och mysigt hade vi... Underbar dag som helst inte skulle ta slut :-) Även min stora grabb dök upp när det vankades ätbart, det blev jag extra glad för, han vill sällan vara med överhuvudtaget :-)

Jag fick inte ihop mer än två små, rätt enkla julkort på hela dagen... men det är ju inte kvantitet som räknas.

Motivet kommer från Stämpelkällan, dundersöt!


"Min" Emma altrade en ask, jag har tråkigt nog ingen bild på färdiga resultatet.
Kan intyga att den blev snygg dock!




Emma-Linnéa gjorde ett supersnyggt julkort, inte heller det fick jag på bild :-(
Kanske tjejerna kan fota och skicka till mig... ?? ;-)



Grabbarna var inte så intresserad av att scrappa så de stod för kolakokningen, med den äran också ska tilläggas!



Vilopaus, hela gänget i soffan :-)

Tackar bästa Milla <3, Jocke och Emma-Linnéa <3 för en TOPPEN dag!

Det var allt från mig idag, har mer att visa så vem vet, kanske blir det ett nytt inlägg inom kort!

Till dess: Ta hand om er!

Kramizar

2 kommentarer:

Mia sa...

Åhhh!! så mysigt ni har det!!
kramizz

Suz sa...

Så mysigt! Så fina kort du gjort och färglagt så fint. Som jag brukar säga; smitta mig :) Ha en bra helg
Kramar S