tisdag 17 april 2012

Scrapträff!

I lördags anordnades scrapträff i Mixens regi. Det är verkligen ROLIGT att under en hel dag fokusera enbart på pyssel! Lite större lokal än vanlig och därmed fick det plats några fler pysseltokiga, jättekul!LänkSuperbra ordnat, eloge till min fina mamma, Mia, som jobbade hårt för att serva alla med fika, lunch och glatt humör :-)
2 st utmaningar fanns det, båda var skissutmaningar, en kort- och en LO.
Jag deltog i båda, men inte nöjd med kortet och jag tänker inte heller visa det här då det hände nåt konstigt med 3D-lacken jag använde och det ser inte klokt ut :-) Däremot nöjd med min LO, som tydligen föll många andra i smaken också för den utmaningen vann jag! Lika glad som förvånad måste jag säga, det fanns ju så många fina att välja mellan :-)
Scrappade på mina föräldrars bröllopsfoto (samma som jag gjorde en tavla till dem på)

*************

Last Saturday I was at Mixens Scrap-crop. It was so much fun to focus solely on crafting for a whole day!
There were two sketch-challenges, one card- and one layout-challenge.
I participated in both, but not happy with the card so I will not display it here...:-) However, satisfied with my LO, which apparantly many others did like as well cause that challenge I won! Just as happy as surprised, I must say, there were so many beautiful contributions to choose from :-)
My layout:



Det var allt för nu, glöm inte månadsutmaningen på Mixen, Anything goes!

All for now, don´t forget this month´s challenge at Mixen, Anything goes!

Ha en toppen dag mina vänner!/ Have a great day friends!

1 kommentar:

Nina sa...

Verkligen en trevlig dag och suveränt ordnat.
Jag förstår att du vann (röstade också på din LO) för den är verkligen fin

Kram