onsdag 19 september 2012

Till en ung man...

För ett par veckor sedan fyllde min svåger år :-) Jag tycker att det är ganska kul att göra kort till killar, men också att det är rätt svårt. Den här gången lyckades jag väl helt ok om jag får tycka själv ;-)

Mörkt vinröd CS-bas, mönstrat papper som jag köpt hos Mixen. Utstansade blommor, och  de fina bladen har min snälla mamma skurit ut med sin Silhouette. Väldigt enkel layout, men det måste ju inte vara komplicerat!

Har surfat runt lite och blivit sugen på att testa metal-art...ser ju jättekul ut. Jag är kanske lite efter min tid men betänk att jag haft ett pysseluppehåll det senaste året och har lite att ta igen :-)
Får återkomma i frågan.....men tar gärna emot tips och ideér i ämnet.

Ha en riktigt bra dag!

Kramizar

3 kommentarer:

Nina sa...

Jättefint kort.

Metalart vill jag också testa, men skulle behöva lite starthjälp tror jag :) Men det ser ju så kul ut

Annacarin sa...

Helt klart godkänt!
Ett jätte snyggt kort. Jag tycker också att det kan vara riktigt svårt att göra kort till killar....
Kram Annacarin

Birgitta sa...

Fin blogg. Kram