lördag 10 augusti 2013

Nya kort :)

Födelsedagarna duggar tätt i Augusti för min del. För ovanlighets skull  har jag haft en plan och en priolista på vem som skall ha ett kort och när :)

Förra helgen fyllde min mormor år samt mitt yngsta syskonbarn. Korten till dem var klara en hel vecka innan!! Det är så jag blir förvånad själv.... ;)

Mormors.....


 Melissas..... Jag är förälskad i motivet från Mo´s
Babyälvan ser dessutom ut preciiis som födelsedagsbarnet :)

Nästa att gratuleras är brorsonen, han fyllde 5 år i igår och i morgon blir det kalas. Hans kort får jag visa i ett annat inlägg :)
Nu ska jag spåna vidare på nån av alla de idéer som snurrar i mitt huvud. Känns härligt att inspiration och skaparlust återvänt. Min Särbo/Sambo ska bli morbror för första gången i oktober, det ska bli tvillingar, och jag är till och med sugen på att sy till de små :) Har inte sytt bebiskläder sen... hedenhös...ser verkligen fram emot att ta tag idet :)

Ha en toppen dag!
Kramiz!

2 kommentarer:

Mia sa...

Oj vad duktig du har varit!!
Så fina kort! :) Det ena har jag ju sett, men inte moromors! :) Jättefint!
Hon blev säkert superglad. Tycker det är så kul när hon får kort från er.
Härligt att inspirationen börjat återvända. Kanske dags för lite scrapmeeting snart!?

Unknown sa...

these are the beautiful photos .

http://tabletrom.blogspot.com/